W sezonie 2023 nasz Zespół reprezentuje Damian Boncela Motorsport startując samochodem Kia Picanto RallyN

Damian Boncela – Niejedna osoba pomyślała, że zwariowałem lub, że to chwilowe hobby. Faktycznie wejście w świat motorsportu jest całą pewnością wyzwaniem, ale moja pasja wygrała z wszelkimi wątpliwościami. Udowodniłem tym samym sobie i innym, że trzeba realizować marzenia. Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia, a z wiekiem determinacja zwycięstwa jest jeszcze większa, co potwierdza przebieg mojej sportowej przygody na rajdowych trasach. Jako zawodnik chcę sięgnąć po więcej. Moim marzeniem i celem jest start w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski potem Europy

Liczne przykłady coraz starszych sportowców i wyczynowców utwierdzają mnie w przekonaniu , że jest to realny cel. 

W sezonie 2022 startując Kia Picanto zostajemy Mistrzami Polski Rally N. W moich planach widnieje cykl Rajdowych Mistrzostw Południa oraz Rajdowych Mistrzostwach Śląska w sumie sześć rajdów. Sezon rozpocznie 3. Rajd Nyski w dniach 6-7 maja, gdzie na prawym fotelu gościnnie zasiądzie Piotr Szadkowski. Doświadczony pilot Mistrz Irlandii oraz Mistrz Polski HRSMP. Następnie powalczymy w Valvoline Rajdzie Małopolski (6-8 lipca) gdzie do końca sezonu na swój fotel powróci Jacek Wasilewski. Kolejnym przystankiem będzie 9. Rajd Rzeszowiak w dniach 10-12 sierpnia, po którym przeniesiemy się na oesy Rajdu Śląska (8-10 września). 68. Rajd Wisły stanowić będzie przedostatnią rundę (29 września – 1 października), a rywalizację zakończy 47. edycja Rajdu Cieszyńska Barbórka (17-18 listopada).

Nie ukrywam, że planuje również pojedynczy występ w RSMP, czekam jednak na regulaminy i ostateczny budżet na sezon. 

 

Zespół Rajdowy TintRallyTeam reprezentowany w poprzednich sezonach przez załogę Krzysztof Schenk i Przemek Lipiński

Krzysztof Schenk – kierowca: 50 lat – żonaty, dwie córki. Doświadczony zawodnik, posiada cechy, które dla prawdziwego sportowca są wyznacznikiem sukcesu – pełen pasji, sportowego zacięcia, zdyscyplinowany, konsekwentny w działaniu. Od najmłodszych lat zakochany w rajdach samochodowych. W roku 1993 wstąpił w szeregi AMK Tarnów – zaczął startować w imprezach KJS i szybko uzyskał licencję rajdową R1. Wielokrotnie startował jako pilot w RSMP (Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski). Największy sukces w karierze to I vice Mistrz Polski w klasie A-FSM. Od roku 2010 reprezentuje Automobilklub Polski z siedzibą w Warszawie. W sezonie 2011 uzyskał punkty do licencji rajdowej R umożliwiającej starty w zawodach na najwyższym poziomie w kraju jak i zagranicą.

Krzysztof Schenk – driver: 50 years – married, two daughters. Experienced driver. His features are the determinant of a success – full of passion, flair, disciplined, consistent in action. His love for rallies started in his early years. In 1993, he joined the ranks of AMK Tarnów – he started to compete in KJS events and quickly obtained the R1 rally license. He has participated several times as a pilot in RSMP (Polish Rally Championship). The greatest success in his career is I vice Polish Champion in the A-FSM class. From 2010, he represents the Polish Automobil Club with headquarters in Warsaw. In the 2011 season, he gained points for a rally license R allowing for competitions at the highest level in the country and abroad.

Przemysław Lipiński – pilot: 43 lat  – w profesjonalnych rajdach od 2010 roku. Żonaty, ojciec trójki chłopaków. Przez 6 lat wystartował w 50 rajdach z 15 kierowcami w różnych samochodach od aut napędzanych na przednią oś po mocne auta 4wd. Zdobywca pucharu Szuter Cup w klasie 3 i drugiego miejsca w klasyfikacji generalnej w sezonie 2011. Zainteresowania oprócz sportów motorowych to muzyka i wychowanie dzieci.

Przemysław Lipiński – pilot: 43 years – in professional rallies from 2010. Married, father of three boys. For 6 years he took part in 50 rallies with 15 drivers in various cars.Winner of the Szuter Cup in class 3 and second place in the general classification in the 2011 season. Apart from motorsports he is interested in music and bringing up children.

Samochód: Honda Civic Type-R  grupa N/A, pojemność silnika: 2000 cm3, elektronika Hondata, moc: ok 235 KM, skrzynia 5 biegów – kłowa, zawieszenie Proflex

Car: Honda Civic Type-R group A, engine capacity: 2000 cm3, Hondata electronics, power: 235 BHP, dogbox 5 gears with 6,33 final drive, suspension Proflex

Mocne strony załogi Schenk / Lipiński to duże doświadczenie. Kierowca ma na swoim koncie ok 50 rajdów przy skuteczności prawie 90%, pilot ok 50 rajdów przy skuteczności blisko 80%. (Źródło: ewrc-results.com). Starty w wielu zagranicznych zawodach.

The biggest strength of the Schenk / Lipiński crew is experience. The driver has about 50 rallies on his account with the efficiency of almost 90%. The pilot has about 50 rallies with the efficiency of nearly 80%. (Source: ewrc-results.com).

Mierzalne cele sukcesu przedsięwzięcia: Zdobycie tytułu mistrzowskiego w swojej klasie.

Goals of the success of the project: Winning the championship in their class.

Referencje załogi

„Schenk/Lipiński to jedna z obiecujących załóg. Krzysiek to typ wytrwałego sportowca, który uparcie dąży do celu. Przemek to utalentowany pilot – wiedza, doświadczenie i komunikatywność. Są świetnie dobranym duetem, startującym razem od 2016 roku. Ich wysoka skuteczność będzie ogromnym atutem w długich i bardzo wymagających eliminacjach cyklu TER 2017. Schenk / Lipiński is one of the promising crews. Krzysiek is a persistent athlete who stubbornly pursues his goal. Przemek is a talented pilot with knowledge, experience and communication skills. They are a well-chosen duo, together since 2016. Their high efficiency will be a huge advantage in the long and very demanding qualifying cycle TER 2017.” (Jarosław Baran wielokrotny Mistrz Polski, aktualny pilot Kajetana Kajetanowicza w LOTOS Rally Team)

„Załoga Schenk/Lipiński z pewnością jest jedną z wyróżniających się załóg w środowisku rajdowym – ich wcześniejsze wspólne starty pokazały, że potrafią walczyć o podium i cieszyć się jazdą. Zainteresowanie mediów biorąc pod uwagę ilość fotografii oraz licznych informacji prasowych jest znaczne. Dodatkowym plusem jest wysoka skuteczność kierowcy prawie 90% rajdów na mecie! The Schenk / Lipiński crew is certainly one of the outstanding teams in the rally environment – their previous performances have shown they fight for the podium and enjoy the ride. The interest of the media is relatively big considering the number of photographs and numerous press releases . An additional plus is the driver’s high efficiency of almost 90% of rallies at the finish!” (Michał Kościuszko Vice – Mistrz Świata JWRC)

„Krzysiek i Przemek to bardzo zaangażowani zawodnicy z kilkuletnim rajdowym doświadczeniem w startach międzynarodowych i mądrym podejściem do tematu. Każdy z nich ma na swoim koncie kilka sukcesów. Od 2016 roku stanowią dobrany duet, który cechuje duży potencjał. Ich ogromna motywacja i ciągły rozwój to niewątpliwie klucz do zwycięstwa. Jako osoba zajmująca się Public Relations mogę z całą pewnością stwierdzić, że ich wizerunek może być pozytywnie wykorzystany w strategii marketingowej. Krzysiek and Przemek are very involved players with several years of rally experience in international competitions and a wise approach to the subject. Each of them has several successes. Since 2016, they have been a well-chosen duo with a lot of potential. Their huge motivation and continuous development is undoubtedly the key to victory. As a person dealing with Public Relations, I can say with certainty that their image can be positively used in marketing strategy. ” (Dominika Tajner – Wiśniewska psycholog, marketing sportowy)

 

RALLY TEAM